Progresul Corabia – în optimile Cupei României, ediția 1976-1977 - Arena Olteana

Latest

Singurul ziar de sport din Olt

Pagina microbistilor
Aici gasesti istoria fotbalului din acesta zona

Progresul Corabia – în optimile Cupei României, ediția 1976-1977

Progresul Corabia – Roşiori de vede  ( in Cupa Romaniei cu Automatica Bucuresti ) Sus: Viorel Uţă ( conducator), P. Dincă , Mialţu, Sâia, Tudorache , Velica, Ilie Nicolae, P. Prodileanu . Jos : Nica, Maereanu, Stoian, Aipu, Căpraru.

In februarie se împlinesc 42 de ani de la prima performanţă notabilă a echipei Progresul Corabia, parcursul până în optimele Cupei României, ediţia 1976-1977. Astăzi, fotbalul din Corabia se rezumă doar la o prezenţă modestă în ultimul eşalon judeţean.

In șaisprezecimi, Progresul a trecut de Rapid Jibou cu 1-0 , chiar pe terenul acesteia, calificându-se astfel în optimile cupei. În turul următor, ajutaţi şi de şansă, corăbienii au intâlnit în faza următoare, tot o echipă de C, Automatica Bucureşti Partida s-a jucat la Roşiori şi a fost câştigată de bucureşteni la penaltyuri.

„I-am bătut pe cei de la Slatina (n.r. Dinamo) si am fost la un pas să jucam cu Rapid Bucuresti. Am avut noroc la tragere la sorti si în saisprezecimi, si în optimi, unde am jucat cu Rapid Jibou si cu Automecanica, echipe de C, ca si noi. Partida s-a jucat la Rosiori. 

Am fost insotiti de 10-11 autobuze de suporteri, inaintea partidei au venit în fata hotelului unde eram cazati si au început să scandeze. Mi-au dat lacrimile de emotie, a fost cea mai fericită zi din viata mea. Am fost eliminati, la lovituri de la 11 metri, de echipa bucuresteană. Colegii mei au ratat patru lovituri, am fost singurul care am marcat”, 

ne-a declarat fundașul Petre Maereanu.

Progresul : Stoian – Velica, Maereanu, Aipu, Sîia – Biolan, Mialţu, Tudorache – Dincă, Căpraru ( 67 Neacşu ), Nicolae ( 46  Căpăţînă )


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu