Fostul portar al echipelor Oltul Slatina şi F C Caracal, apreciat în E.AU. - Arena Olteana

Latest

Singurul ziar de sport din Olt

Pagina microbistilor
Aici gasesti istoria fotbalului din acesta zona

Fostul portar al echipelor Oltul Slatina şi F C Caracal, apreciat în E.AU.


Din luna februarie a anului 2019 și până în urmă cu câteva zile, Dan Zdrîncă a făcut parte din staff-ul tehnic al lui Al Ain (Emiratele Arabe Unite). Nu a putut să ducă la capăt acest sezon, având în vedere problema pandemiei de coronavirus.

După un an și jumătate petrecut la Al Ain, antrenorul cu portarii și clubul au decis să meargă pe căi diferite, însă surpriza a venit tocmai după acest episod. Goalkeeper-ul echipei naționale a Emiratelor Arabe Unite, Khaled Eisa, a vorbit pentru cea mai mare televiziune din țară despre Zrîncă, simțindu-se mândru de faptul că a putut să lucreze cu olteanul: Dan este unul dintre cei mai buni antrenori pe care i-am avut în cariera mea. M-a ajutat să-mi îmbunătățesc punctele mele slabe, a lucrat foarte mult cu mine.
Toți portarii de la echipă am avut de învățat de la el. Secretul succesului meu este Dan Zdrîncă! Va fi o mare lovitură pentru echipă dacă el va părăsi clubul, dar asta este viața în fotbal. Echipa cu care va semna va fi norocoasă, deoarece este un antrenor fantastic și consider că el poate să îmbunătățească jocul oricărui portar de la orice echipă”, a declarat Eisa pentru Abu Dhabi TV.
Dan Zdrâncă s-a născut la 8 iulie 1981 la Craiova. In sezonul 2004 - 2005 a fost legitimat la Oltul Slatina , iar in 2007 - 2008 a apărat poarta echipei F C Caracal.
Sursa : Fanatik

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu