Fălcoiu, locul unde sportul face casă buna cu biserica. - Arena Olteana

Latest

Singurul ziar de sport din Olt

Pagina microbistilor
Aici gasesti istoria fotbalului din acesta zona

Fălcoiu, locul unde sportul face casă buna cu biserica.


Performanţa pare o joacă atunci când există pasiune în ceea ce faci. Olteţul Fălcoiu, campioana de toamnă a seriei a III a,  este o echipă discretă, aflată în ascensiune faţă de anul trecut, poate şi datorită pasiunii celor care sunt lângă echipă. Este suficient să amintim că lotul echipei este alcătuit numai din localnici, iar pe banca tehnică se află preotul satului, Mircea Gabriel Popa.

·       1  Olteţul  Fălcoiu             7   7   0   0   17 - 4   21 p

Cu un an în urmă, Olteţul, se afla în afara podiumului, într-o serie, întradevăr,  mai puternică faţă de ce-a de anul acesta. Pentru ca eforturile celor care se ocupă de echipă să fie cât mai vizibile, ar fi necesară o promovare în primul eşalon judeţean. În forma actuală, competiţia la care participă echipa din Fălcoiu  nu îţi dă prea mari şanse de progres, chiar dacă Fălcoiu este locul în care îşi au rădăcinile jucători care au făcut carieră în fotbalul românesc Vasile Popa ( F C Olt, F C Argeş ), Augustin Chiriţă ( F C Argeş ) , Iulian Vlad ( Poli Iaşi ), Valentin David ( F C Olt, U. Craiova ).

Revenind la retrospectiva primei părți a competiţiei, Olteţul Fălcoiu a încheiat sezonul de toamnă cu maxim de puncte, 21,  cu şase  mai mult faţă de următoarea clasată, Şoimii Drăghiceni. Pentru o serie cu doar 8 echipe pare un avantaj care poate face diferența la final. Aflate la egalitate la numărul de goluri marcate, 17, diferenţa numărului de goluri primite este clar în favoarea liderului, 4, faţă de locul doi care are 8 goluri primite.

„Suntem mândrii că am reuşit să formăm o echipă numai din localnici, asta ne diferenţiază de colegii de serie. Acesta este şi motivul pentru care m-am implicat personal în conducerea tehnică, când este cazul şi în cea adminisrativă” ne povestea mîndru de echipa sa, antrenorul, Gabriel Popa.

Antrenorul Popa este preot în comuna Fălcoiu, provine dintr-o familie în care toţi membrii sunt pasionaţi de fotbalul.

„Atât eu cât şi tatăl meu avem abonamente la meciurile Universităţii Craiova. Sunt pasionat de munca mea de preot, dar lumea apreciază şi munca mea de la teren, mă respectă pentru ce fac. Toamna aceasta,  am mers în fiecare cătun pentru a căuta copii talentaţi în vederea participării la competiţia dedicată copiilor, Cupa satelor, competiţie la care   am terminat faza grupelor  pe primul loc şi ne-am calificat la faza judeţeană” încheie preotul şi antrenorul  Gabi Popa.

Încheiem aici scurta analiză a echipei Olteţul Fălcoiu, liderul seriei a III a,  în speranţa că eforturile tuturor se vor materializa la vară, printr-o promovare în  Liga a IV a

  • Golgheterul echipei  Alin Grozoaica ( stanga ) - 11 goluri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu