Istoricul Dumitru Botar s-a stins din viaţă ! - Arena Olteana

Latest

Singurul ziar de sport din Olt

Pagina microbistilor
Aici gasesti istoria fotbalului din acesta zona

Istoricul Dumitru Botar s-a stins din viaţă !


Istoricul Dumitru Botar s-a stins din viaţă, omul de afaceri Ion Doldurea, susţinător al vieţii culturale caracalene, făcând anunţul pe Facebook.

Mesajul lui Ion Doldurea a fost postat cu puţin timp în urmă pe Facebook:  


 „Omagiu prietenului meu, Dumitru Botar   Un moment de o tristeţe copleşitoare ne cuprinde astăzi pe toţi cei care l-au cunoscut pe istoricul Dumitru Botar. Cu câteva minute în urmă am aflat de trecerea în nefiinţă a bunului meu prieten, cel care mi-a insuflat dragostea pentru Romanaţi şi pasiunea pentru cultura şi istoria acestor locuri. Cei care l-au cunoscut ştiu că oraşul nostru a pierdut, astăzi, pe unul din cei mai mari susţinători ai săi.   Dumnezeu să te odihnească în pace!“, a scris acesta pe Facebook.  

 Profesor de istorie, un iubitor al istoriei locurilor cu precădere, Dumitru Botar a fost poate cel mai fervent luptător pentru reînfiinţarea judeţului Romanaţi. 

Puţini  ştiu ca profesorul Botar a jucat fotbal în tinereţe. A fost coleg de generaţie cu Ion Pârvulescu.  Iată ce povestestea  acum  câţiva ani, unul dintre tinerii promovaţi de fotbalul din Caracal, Dumitru Botar. 
:
"Am început fotbalul la Progresul Caracal  în 1959, am parcurs toate etapele, pitici, juniori şi seniori. La prima echipă  am fost promovat  în 1961, de către antrenorul Sebastian Taciuc. Eram susţinuti financiar de Primăria oraşului Caracal. Echipa de bază  în perioada respectivă  era următoarea: Tătărăşanu – Mincă, Văideanu, Roşca – A. Dumitrescu, Botar – Sterie I, Dana, Dobre, Pîrvulescu, Duca. Se juca sistemul 1-3-2-5. A fost cea mai frumoasă perioadă a mea de sportiv, îmi face plăcere să povestesc, de câte ori am ocazia". 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu