Achiziții importante pentru F C Olt. Zece goluri la Nicolae Titulescu. - Arena Olteana

Latest

Singurul ziar de sport din Olt

Pagina microbistilor
Aici gasesti istoria fotbalului din acesta zona

Achiziții importante pentru F C Olt. Zece goluri la Nicolae Titulescu.

 



Au început meciurile amicale și pentru echipele din eșalonul județean. Cele mai grăbite au fost Unirea Radomirești, F C Olt Scornicești și IRIS Nicolae Titulescu. 


F C Olt Scornicești a început seria meciurilor amicale în deplasare la Stolnici, unde a întâlnit echipa locală, Energia, locul 12 in liga a IV Argeș. F C Olt a câștigat cu 1-0 prin golul marcat de Marian Cârstea. Au fost folosiți toți jucătorii aflați la dispoziție.


”Vrem să ne batem pentru locurile din vârful clasamentului. Astăzi am jucat în deplasare la Stolnici și am câștigat cu 1-0. Am reușit să transferăm doi jucători importanți pentru echipă, este vorba despre Romică Matei și Alin Burcea, doi jucători cu experiență pe care eu îi cunosc foarte bine. Un câștig pentru echipă este și venirea lui Gabi Voinea de la Curtișoara.  Prezența lor în teren va crește valoarea echipei, fără îndoială” declara încrezător antrenorul Dani Popa. 


Pe terenul din Nicolae Titulescu s-a disputat partida amicală dintre echipa locală IRIS și Unirea Radomirești. La capătul celor 90 de minute jocul s-a terminat la egalitate 5-5. Așa cum se întâmplă în astfel de situații, scorul a contat mai puțin, dovadă și numărul mare de goluri. Cei doi jucători au  folosit toți jucătorii aflați la dispoziție.


„Avem mulți jucători noi în lot, omogenitatea lipsește deocamdată, evoluția scorului spune totul. Am fost conduși cu 3-0, am revenit în joc și la un moment dat conduceam cu 5-3. Astăzi am testat câți-va jucători de la Fălcoiu, precum și un junior, un copil de 17 ani,  în care eu cred foarte mult, Alex Ciocănescu- mijlocaș lateral” ne-a declarat Mitică Moșteanu. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu