Primarul Nicolae Stan, nu poate trece peste eliminarea de la baraj ” Vreau să stau față în față cu arbitrii la comisia de disciplină ” - Arena Olteana

Latest

Singurul ziar de sport din Olt

Pagina microbistilor
Aici gasesti istoria fotbalului din acesta zona

Primarul Nicolae Stan, nu poate trece peste eliminarea de la baraj ” Vreau să stau față în față cu arbitrii la comisia de disciplină ”

 


Ecourile eliminării echipei Vedița Colonești în urma dublei cu FC Muscelul Câmpulung, continuă, deși a trecut ceva timp. Oamenii simplii, din comună și nu numai, cei care vin meci etapă de etapă , se simt nedreptățiți și nu înțeleg de ce echipa lor a fost dezavantajată, atât în partida tur dar mai ales în retur. Văzând că aceste practici continuă și în turul următor, primarul localității Colonești , Nicolae Stan  iese la atac acuzând forul organizator că permite celor care sunt trimiși să împartă dreptatea pe teren, să dezavantajeze echipele considerate mici. 


Vezi ultimul caz, cel de la Giroda, unde gazdele, conform presei de specialitate,  au fost dezavantajate clar de maniera de arbitraj,  în confruntarea cu FC Bihor. Situația de la Gearmata este  trasă la indigo cu cea din dubla confruntare, Vedița Colonești – F C Câmpulung, unde gazdele au fost împinse de la spate de o manieră de arbitraj, favorabilă, fără ca cineva să ia o măsură în acest sens. 

 

”Vin oamenii la primărie și întreabă dacă am făcut ceva la federație în urma arbitrajului prestat de cele două brigăzi de arbitrii. Prea multe nu am ce să le spun. Doar că ,după partida tur am solicitat următoarele :

Am cerut  comisiei de arbitrii din cadrul FRF să-l schimbe pe arbitrul de centru, deoarece îi arbitrase de multe ori și asta putea influența prestația în teren, nu s-a luat nici o măsură. Prestația acestuia mi-a dat dreptate.

Am cerut ca meciul de la Câmpulung să fie televizat de canalul TV al federației. Nu s-a întâmplat acest lucru

Am cerut super-vizor, plătit de cei care solicită, în cazul de față, Vedița Colonești, care să-și spună punctul de vedere . In raportul de joc nu apare nici un cuvânt. Vrem să știm, insistăm chiar,  dacă arbitrul respectiv a fost sancționat în vre-un fel. La Câmpulung a fost dezastru. 


Vrem să stăm față în față la federație, să vedem dacă au ceva de spus. Conducerea federației să nu uite că liga 3 este ținută în viață de echipele din zona rurală ” ne-a declarat, foarte revoltat, primarul Nicolae Stan

 

Primarul din Colonești a fost acuzat de către observator că în partida tur, a coborât din tribună și a adresat cuvinte jignitoare la arbitrilor. 

”Recunosc faptul că, surprins de eliminarea jucătorului meu, am vrut să văd cauza care a dus la decizia luată și am coborât în zona vestiarelor pentru ai încuraja  după eliminarea lui Matei. În raportul de joc, observatorul  a notat faptul că am adresat înjurături, care nu le-am rostit în viața mea și  care nu pot fi reproduse. Am avut un dialog ,mai aprins, cu asistentul dar asta după ce Matei a spus că a intrat în teren cu acceptul acestuia. Mă simt nedreptățit, vreau să stau față în față cu cei trei arbitrii și cu biblia în față să ne spunem punctul de vedere. Dacă nu se poate, la prima ședință propun și desființarea echipei, mai ales că lucrările la noua bază sportivă sunt suspendate pentru că nu am mai primit finanțare” încheie Nicolae Stan 


Adresă  către Comisia de disciplină și etică din cadrul FRF, 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu